Logo

we gaan voor

bijna alle vervoerders op 1 punt

Ruime openingstijden - Gemak - Service gericht - Milieubewust  

Over ons

Wij gaan voor kwaliteit, klantgericht werken, service, gemak en duurzaamheid.

 

 

We zijn begonnen als  Buurtpunt Homerr Pinxteren. Een particulier pakketpunt in een wijk. Echter bleek snel dat de behoefte van de consument en lokale ondernemers,  groter waren dan de mogelijkheden die wij als particulier pakketpunt konden bieden. Door onze jarenlange ervaring in de transport bij het vroegeren NPD (nu GLS) en TNT kennen we ook de kant van de vervoerder in de vervoersketen. Mede hierdoor gingen we ons  Langzaam transformeren naar een meer bedrijfsmatig  en service gericht pakketpunt, waarbij wij in de volle overtuiging zijn, dat een pakketpunt geen "bij produckt" moet zijn maar een hoofd activiteit van een onderneming waarbij ontvangers even belangrijk, of zelfs nog belangrijker zijn dan de verzenders. Op 1 september 2020 hebben we ons ingeschreven bij de KVK en na een interne verbouwing en een automatische openende deur, was Pakketpunt Van Pinxteren een feit. 

 

Door bedrijfsmatig te werken kunnen wij, ontvangers als verzenders nog beter van dienst zijn, op een tijd die "de klant" uitkomt. We hanteren dan ook doordeweeks, zeer ruime  openingstijden. Maar buiten deze reguliere openingstijden of op zondag,  is de klant bij ons ook altijd van harte welkom om zijn/haar zendingen af te geven of op te halen. Mits we buiten deze regulieren openingstijden natuurlijk  aanwezig zijn (99% het geval). Dat is mede mogelijk, omdat Pakketpunt Van Pinxteren aan huis is gevestigd en wij deze werkwijze als service en klantgericht werken zien met persoonlijke commitment richting verzenders, vervoerders en ontvangers! Mede door de huidige tijd, waarin snelheid en gemak een essentieele dienstverlening aan het worden is, en waarbij de gebondenheid aan winkeltijden en parkeerbeleid in het centrums, ergenis nummer 1 blijkt. Voor deze ergenis en issues, bieden wij voor u en de Nederlandse pakketvervoerders de oplossing. We gaan als ware terug naar het "postkantoren tijdperk"

 

Onze visie: Door zoveel mogelijk vervoerders  te centraliseren op een pakketpunt, zorgen we samen voor nog minder vervoersbewegingen van ontvangers, verzenders en/of vervoerders. Deze wijze is niet alleen extra duurzaam, stikstof uitstoot gereduceerd, maar ook praktisch te moemen. En het enorme gemak voor die belangrijke consument. Bedrijfsmatige webwinkels/verzenders blijven vervoerders keuzevrijheid behouden, maar de consumenten/ontvangers hoeven niet meer een half dorp of stad af te rijden om hun gemiste zendingen op te halen of retour te sturen  En ook de pakketvervoerders hebben nu de mogelijkheid om de ultime service te bieden zoals zij dit steeds voor ogen hebben.  Ons punt in combinatie met de pakketvervoerders is dus een win-win situatie voor alle partijen en het milieu.

Doordat we "eigen baas" zijn, het bedrijf aan huis is gevestigd, we jarenlange ervaring hebben in het pakketvervoer, en onze focus op pakketten afgifte / aanname ligt, zullen onze service en verantwoordelijkheden tbv de pakketten,vervoerders en klanten vele malen hoger liggen dan bij de meeste winkels waarbij het pakketpunt (maar) een "bij-produkt"  is.  Hierdoor zijn we ook flexibeler in openingstijden, service naar klanten en in handelen naar chauffeurs/vervoerders en klanten. 

 

Zo werken we allemaal mee aan een beter milieu en bouwen we samen aan een toekomst, waarbij snelheid, gemak , stabiliteit, flexibiliteit, service en klantgericht werken steeds belangrijker worden in de huidige economie en maatschappij van het pakketvervoer. En wij zullen er alles aan doen, om dit te laten slagen! 

 

Want zonder ontvangers, zouden er geen verzendingen zijn.

En zonder zendingen zijn er geen verzenders.

We ontlenen ons bestaansrecht aan de consument / onvangers,

en moeten samen zorgen dat deze groep prettig en gemakkelijk bedient worden in de vervoers-keten.

Zo zorgen we samen voor een goed e-commerce klimaat en het milieu.