Logo

Bijna alle

vervoerders op 1 punt

Ruime openingstijden - Gemak - Service gericht - Milieubewust  

Over ons

Wij gaan voor kwaliteit, klantgericht werken, service, gemak en duurzaamheid.

 

 

In 2018 zijn begonnen we als  Buurtpunt Homerr Pinxteren. Een particulier pakketpunt in een wijk. Echter bleek snel dat de behoefte van de consument en lokale ondernemers,  groter waren dan de mogelijkheden die wij als particulier pakketpunt konden bieden. Door onze jarenlange ervaring in de transport bij het vroegeren NPD (nu GLS) en TNT kennen we ook de kant van de vervoerder in de vervoersketen. Mede hierdoor gingen we ons in 2019, langzaam transformeren naar een meer bedrijfsmatig  en service gericht pakketpunt, waarbij wij in de volle overtuiging zijn, dat een pakketpunt geen "bij produckt" hoeft te zijn maar een hoofd activiteit van een onderneming waarbij ontvangers even belangrijk, of zelfs nog belangrijker zijn dan de verzenders. Op 1 september 2020 hebben we ons ingeschreven bij de KVK.

Na een interne "verbouwing", het slim invullen van beperkte ruimtes met een automatische openende deur,  en te voldoen aan de (wettelijke) eisen om te kunnen ondernemen binnen het pand, was Pakketpunt Van Pinxteren een feit. Zo zijn er altijd een brandbusser en een verbandtrommel in het pand binnen handbereik en beschikken we zelfs over de wettelijke pictogrammen (nooduitgang/water/gas/electra etc,) en een ontruimingsplan. Zo is veiligheid en veilig werken gewwarborgd.

 

Door bedrijfsmatig te ondernemen en te werken conform de ISO9001 Norm, zijn we in staat om vervoerders, ontvangers, verzenders als klanten, nog beter van dienst te zijn, op een tijd die "de klant" uitkomt. Daarbij zorgen we door deze gestandariseerde Norm,  voor een meetbare kwaliteit en constructieve werkwijze/dienstverlening mbt de diensten die we aanbieden en/of verlenen. Dit onderscheid ons van de gemiddelde pakketpunt in een bedrijfsomgeving of aan huis.

 

Zo hanteren dan ook doordeweeks, zeer ruime  openingstijden. Maar buiten deze reguliere openingstijden of op zondag,  is de klant bij ons ook altijd van harte welkom om zijn/haar zendingen af te geven of op te halen. Mits we buiten deze regulieren openingstijden natuurlijk  aanwezig / beschikbaar zijn (99% het geval). Dat is mede mogelijk, omdat Pakketpunt Van Pinxteren aan huis is gevestigd en wij deze werkwijze als service en klantgericht werken zien met persoonlijke commitment richting verzenders, vervoerders en ontvangers! Mede door de huidige situatie, waarin internet bestellingen, snelheid en gemak een essentieele dienstverlening aan het worden is, en waarbij de gebondenheid aan winkeltijden en parkeerbeleid in het centrums, ergenis nummer 1 blijkt. Voor deze ergenis en issues, bieden wij voor u en de Nederlandse pakketvervoerders de oplossing. We gaan als het ware terug naar het "postkantoren tijdperk" in een nieuw jasje met daarbij ook zorg dragen voor onze "ouderen" in de wijk, die niet "even" naar het dorp kunnen voor hun pakketje of de digitalisering niet goed beheersen.

 

Onze visie: Door zoveel mogelijk vervoerders  te centraliseren op een pakketpunt, zorgen we samen met de vervoersdiensten, voor nog minder vervoersbewegingen van ontvangers, verzenders en/of vervoerders. Deze wijze is niet alleen extra duurzaam, stikstof uitstoot gereduceerd, maar ook praktisch te moemen. En het enorme gemak voor die belangrijke consument. Bedrijfsmatige webwinkels/verzenders blijven vervoerders keuzevrijheid behouden, maar de consumenten/ontvangers hoeven niet meer een half dorp of stad af te rijden om hun gemiste zendingen op te halen of retour te sturen  En ook de pakketvervoerders hebben nu de mogelijkheid om de ultime service te bieden zoals zij dit steeds voor ogen hebben.  Ons punt in combinatie met de pakketvervoerders is dus een win-win situatie voor alle partijen en het milieu.

Doordat we "eigen baas" zijn, het bedrijf aan huis is gevestigd, we jarenlange ervaring hebben in het pakketvervoer, en onze focus op pakketten afgifte / aanname ligt, zullen onze service en verantwoordelijkheden tbv de pakketten,vervoerders en klanten vele malen hoger liggen dan bij de meeste winkels waarbij het pakketpunt (maar) een "bij-produkt" om te zorgen voor meer "traffic" binnen hun winkel.  Hierdoor zijn we ook flexibeler in openingstijden, service naar klanten en in handelen naar chauffeurs/vervoerders en klanten. 

 

Zo werken we allemaal mee aan een beter milieu en bouwen we samen aan een toekomst, waarbij snelheid, gemak , stabiliteit, flexibiliteit, service en klantgericht werken steeds belangrijker worden in de huidige economie en maatschappij van het pakketvervoer. En wij zullen er alles aan doen, om dit te laten slagen! 

 

Want zonder ontvangers, zouden er geen verzendingen zijn.

En zonder zendingen zijn er geen verzenders en geen transporteurs nodig.

We ontlenen ons bestaansrecht aan de consument / onvangers,

en moeten samen zorgen dat deze groep prettig en gemakkelijk bedient worden in de vervoers-keten.

Zo zorgen we samen voor een goed e-commerce klimaat en het milieu.