Logo

we gaan voor

bijna alle vervoerders op 1 punt

Ruime openingstijden - Gemak - Service gericht - Milieubewust  

Klant(en) review 

Mondial relay verkiest een pandtype voor de service, welke in dit pand type word aangeboden. Dat is de reden dat wij de diensten van deze dienstverlener niet mogen aanbieden. Echter schreeft een klant aan Mondial relay, hoe hij onze service ervaarde. Wij hebben toestemming om deze hele brief (excl. vertaling naar Frans) te publiceren. In het kader met de AGV hebben wij persoonsgegevens weggehaald.

De klant schreeft het volgende naar

Mondial relay;

Geachte directie Mondeal Relay.

 

Ik, maar met mij nog vele andere klanten, komen met heel veel plezier bij een pakketpunt op De Ploeg 10 in Heesch. Zo ook vanavond. Echter op mijn vraag, wanneer zij Mondeal Relay gingen doen, kreeg ik een merkwaardig en bijzonder antwoord.  Mondeal Relay heeft de aanvraag afgewezen, omdat het geen winkelpand zou betreffen. (Nog wel onder voorbehoud, omdat er nog overleg over bleek te komen) 

 

Bij thuiskomst en na overleg met anderen Vinted gebruikers vind ik (wij) dit een Brabantse bezopen afwijzing bij dit punt.

Gezien het nog in beraad is, vind ik het dan ook gerechtvaardigd om mij als klant te laten horen. Immers wil ik uw service weer gaan gebruiken als het een goed afgifte of ophaalpunt betreft.

 

Ik vraag me af of een stuk stenen de service kan geven die dit punt geeft. Daar kan mening winkelier wat van leren, hoe zij daar werken.

Dit soort punten, zoals dat in De Ploeg 10 te Heesch, het geval is, is er een punt uit duizenden, waarbij de klant centraal gezet wordt en niet de zaak. Deze   serviceverlening kom je niet heel veel tegen.

1) Ze hebben ruime openingstijden, en zelf buiten de openingstijden, bereikbaar en beschikbaar indien thuis. De winkelier is dicht en blijft dicht, ook al zit hij boven. Of het nu met mijn werk uitkomt of niet, interesseert de winkelier niet. Dicht is dicht. 

En het grappigste van uw afwijzing en het vergelijk met deze winkelier: hij zit boven zijn "zaak" en dit punt zit in de huiskamer naast "zijn zaak".

2) etiketten niet goed of vergeten of te slecht met kans op niet kunnen lezen tijden sortering? Een winkelier stuurt je weg als je pech hebt! Dit punt gebruikt zijn eigen printer en regelt het probleem meteen bij inlevering.

3) Ook kijkt dit punt, of verzending wel veilig de sortering kan doorlopen (geen open verpakking, of haak delen bv). Een winkelier interesseert dat niet!

Dit punt zeggen dat meteen tegen ons/mij en lossen het terplekke op met mij als klant.

4) is mijn zending er nog niet dan bellen zij mij op. Een winkelier doet niks. Ja als ik niet meer kom, terug sturen. Bij dit punt krijgen we nog een extra signaaltje, als de zending te lang ligt.

 

Ik weet niet wat jullie onder service willen verstaan, maar als je dit punt aan de kant schuift, moet je afvragen of je wel wil beogen, wat je website opperde . Ik heb in ieder geval voor deze afwijzing geen goed woord over en hoop dat je dit punt gewoon aansluit en nadenkt. Daarbij heb ik ook eens de betekenis van het woord "winkelpand" opgezocht en er staat dan:

gebouw waar goederen en of diensten aan consumenten verkocht worden. 

Volgens mij voldoet dit bedrijf hieraan. Maar voor "de vorm" heb ik hem al voorgesteld of hij niet een vaasje bloemen neer wil zetten met een bordje van 2 euro per stuk. Hij is dan een bloemenverkoper en dus voor jullie een winkelier. (het gaat in mijn optiek nergens om) en zou hij moeten kunnen worden aangesloten. Dit pakketpunt voldoet aan uw criteria en wij hebben de service en vertrouwen. En volgens mij is dat vertrouwen ook al een beetje geschaad met wat de ronde gaat over Mondeal Relay en het punt in Oss en een afgegeven zending, welke daar nooit is vertrokken en later maar zelf heb terug gehaald.

 

Wij als klanten en klanten van Vinted hopen toch dat Mondeal Relay de juiste keuze maakt met betrekking tot dit punt, op basis van klant ervaringen en niet op basis van ideologie. Gelet op deze situatie, zal ik deze mail ook met Vinted en het betreffende pakketpunt delen.

 

Officeel is Vinted de werkelijke klant van u en ons en zij moeten ook weten, dat Mondeal Relay punten weigert om hun stenen uiterlijk ipv op basis van werkwijze en service.

 

Met vriendelijke groet,

NAAM. PLAATS.

 

 

Enkele reviews op Trustpilot.nl  

via Homerr, maar over ons