Logo

we gaan voor

bijna alle vervoerders op 1 punt

Ruime openingstijden - Gemak - Service gericht - Milieubewust  

Actueel Nieuws

Zaterdag 16 oktober 2021 zijn we door omstandigheden vanaf 15:00 uur gesloten.

Het Coronavirus en maatregelen.

 

De meeste maatregelen zijn opgeheven en er bestaan geen beperkingen meer mbt onze dienstverlening richting u. Wel zullen we nog regelmatig onze handen wassen en onze handen desinfecteren. U mag ook weer zelf tekeken voor uw zending.

 

De algemeen geldende regel is:

 

Indien u zelf ziekte verschijnselen hebt, welke bij corona horen of op corona lijken, verzoeken wij u niet naar ons pakketpunt te komen, maar iemand anders en/of met ons contact op te nemen. Dan gaan we samen overleggen, al dan niet met de vervoerders, hoe we uw zending toch zo snel en veilig mogelijk bij u kunnen krijgen.

Welkom bij

Pakketpunt Van Pinxteren

 

Op het moment dat u voor de deur staat, zal de deur automatisch openen. Hierna komt u in een ruimte met een balie, waar we u graag van dienst zijn. Al onze diensten zijn er op gericht om u als klant het gevoel te geven dat een pakketje ophalen of wegbrengen weer leuk en makkelijk is, ipv een "moetje". Daarbij willen we het afgifte of ophaal contact zo kort mogelijk houden. Bij ons staat u nauwelijks te wachten op klanten welke andere  dingen moeten kopen dan pakket gerelateerde zaken. Gemiddeld staat u 11 seconden te wachten totdat u geholpen word en duurt uw volledige bezoekt aan ons; 1 minuut en 21 seconden. En ook aan uw kinderen word gedacht. Ze mogen, na uw goedkeuring ivm corona, een snoepje uitzoeken, welke allemaal febrieksmatig/corona veilig verpakt zijn. Samen met ruime openingstingstijden en flexibilitiet in die tijden is er altijd wel een mogelijkheid om een zending af te geven of op te halen, wanneer het u als klant uit komt. Wij zien dat als Service.

 

(note: benoemde tijden zijn gemiddelde gemeten over 20 dagen in de periode 18-28 juli 2021.) - 

Resultaat tov vorige meting (november 2020); Wachttijd tot geholpen worden: +2 (langer ☹️) / Duur volledig bezoek; -2 (korter)😀)

Uitbreiding dienstverlening

 

Regelmatig krijgen we de vraag of wel ook zendingen van  andere vervoerders kunnen aannemen en/of hun (verzend) dienst aanbieden. Vaak zijn dit ook klanten welke speciaal naar ons rijden, voor het gemak van veel vervoerders op 1 locatie en de service welke wij geven op tijden die de klant het beste uit komt. Zo weten klanten het te waarderen dat wij niet "zo op de klok of dag" letten. en wij alleen pakketjes doen en geen aandere zaken, zodat de klant snel zijn zending heeft afgegeven of opgehaald.

 

Wij benaderen alle Nederlandse vervoerders, of zij met ons zouden willen samenwerken, ter bevordering van het gemak voor u als klant (al uw zendingen op 1 punt) en hiermee ook de nodige Co2 reductie met behoud van onze mooie wereld. Helaas denken sommige vervoerders anders over voorgaande, ondanks dat zij dit wel breed uitdragen in marketing en via andere informatie-kanalen. Tevens merken wij op dat sommige vervoerders van u verwachten dat u toch een winkel bezoek, waardoor u winkeltijd gebonden word en u moet wachten op (een) ander(en), welke met andere intensies deze betreffende winkel bezoekt dan u met uw zending dat heeft. Soms zijn "het pand"/"de stenen" belangrijker zijn dan de beoogde service die geboden word en u als klant ervaart.

Wij willen dat graag veranderen, maar zijn altijd afhankelijk van de Nederlandse pakketvervoerders. Zij hebben immers uw pakketten en de regie, waar u ze moet ophalen als u niet thuis bent, de afhaal keuzes die u heeft of waar u ze moet wegbrengen.

Het enigste wat u kunt doen, is bewust kijken welke (web)shops, met welke vervoerders werken en dan bewust een webshop kiezen welke met de vervoerder van uw keuze verstuurd of retourneerd.

Zo kunt u bijvoorbeeld bij Vinted in de Vinted app, (onder profiel - instellingen - verzenders), de verzenders uitzetten, waarmee u niet wenst te verzenden of mee kan verzenden.

 

 Uw zending brengen en halen op een tijdstip dat het u uitkomt,

zonder daarvoor een heel dorp of stad af te moeten rijden,

omdat u verschillende zendingen via verschillende vervoerders heeft ontvangen en u net niet thuis was.

 

Dat is de doelstelling van Pakketpunt van Pinxteren

en de service die wij nastreven in belang van

consumenten, vervoerders, verzenders en het milieu.

 

We zijn nu ook Wish Pickup point

 

 

Vanaf nu zijn we ook Wish Pickup point. Hierdoor is het nu ook mogelijk om je favoriete produckten kopen via Wish en vervolgens bij ons laten bezorgen, zodat u deze spullen kunt afhalen op een moment het u uit komt. Het gaat net zo snel al het ophalen of wegbrengen van een pakketje. Nu kunt u diverse activiteiten en winkels combineren met een kort bezoek.

Winkelen op Wish is leuk en makkelijk, maar word nu nog leuker en makkelijker.

 

En er is nog een voordeel! Wish artikelen verzenden naar een pickup point en daar ophalen, zijn goedkoper in verzendkosten. Zin in leuk winkelen? Via deze link, kun je direct van start.

Wilt u nog meer korting? Gebruik dan tijdens het afrekenen de code CQLSFMNS en ontvang mogelijk extra korting. 

Wish

Nieuwe vervoersdienst

 

We hebben onze diensten met betrekking tot pakketvervoerders uitgebreid met een nieuwe, nog redelijk onbekende vervoerdienst. Hun insteek is om afhaalpunten te creëren welke dicht bij de mensen staat en voor een klein bedrag je zending aanneemt, zodat jij het later daar kunt ophalen, waneer het jou uitkomt. Niet meer thuis blijven, neerzet toestemmingsverklaringen invullen en toch de 100% zekerheid dat je zending vertrouwd en veilig word afgeleverd.

Voor meer informatie over hun diensten is te vinden via deze link.

 Mondial Relay zegt nee!

 

Zowel individuele klanten, als wij hebben alles op alles gezet, om te zorgen dat u als klant, uw Vinted zendingen, met alle vervoerders, vanaf 1 punt kunt verzenden. Echter blijft Mondial Relay vinden dat wij niet voldoen aan hun minimale eisen. Zij vinden "het pand/de stenen" belangrijker dan de service en openingstijden die wij aan klanten bieden. Ook een schrijven aan de Belgische directie van Mondial Relay heeft niets opgeleverd. Sterker nog; ze reageren gewoon niet op ons of de klanten.

 

Wij willen dan ook via deze weg alle klanten bedanken voor de positieve reacties en de reacties naar Mondial relay. We hebben een van deze reacties hier geplaatst. Wij vinden dat deze persoon helder heeft omschreven wat de voordelen van ons zijn ten aanzien van een punt in een winkel.

 

Wist U dat? 

Vinted zet standaard alle ( nieuwe ) vervoerders aan. U kunt de vervoerders bij Vinted zelf , aan of uit kunt zetten. Met deze functie kunt u zelf bepalen welke verzend opties de kopers bij u hebben. En zo word u indirect ook niet "verplicht" om Vinted zending buiten uw woonplaats weg te moeten brengen. Deze functie is dus ook nog eens goed voor het milieu.

U realiseerd dit in de Vinted app via;

 

( rechtonder de optie ) Profiel -> Mijn instellingen -> Verzending