Logo

Bijna alle

vervoerders op 1 punt

Ruime openingstijden - Gemak - Service gericht - Milieubewust  

Actueel Nieuws

Welkom bij

Pakketpunt Van Pinxteren

 

Op het moment dat u voor de deur staat, zal de deur automatisch openen. Hierna komt u in een ruimte met een balie, waar we u graag van dienst zijn. Al onze diensten zijn er op gericht om u als klant het gevoel te geven dat een pakketje ophalen of wegbrengen weer leuk en makkelijk is, ipv een "moetje". Daarbij willen we het afgifte of ophaal contact zo kort mogelijk houden. Bij ons staat u nauwelijks te wachten op klanten welke andere  dingen moeten kopen dan pakket gerelateerde zaken. Gemiddeld staat u 9 seconden te wachten totdat u geholpen word en duurt uw volledige bezoekt aan ons; 1 minuut en 21 seconden. En ook aan uw kinderen word gedacht. Ze mogen, na uw goedkeuring ivm corona, een snoepje uitzoeken, welke allemaal febrieksmatig/corona veilig verpakt zijn. Samen met ruime openingstingstijden en flexibilitiet in die tijden is er altijd wel een mogelijkheid om een zending af te geven of op te halen, wanneer het u als klant uit komt. Wij zien dat als Service.

 

(note: benoemde tijden zijn gemiddelde gemeten over 31 dagen in de periode 1-31 juli 2022.) - 

Resultaat tov vorige meting (juli 2021); Wachttijd tot geholpen worden: -2 (korter 😀/ Duur volledig bezoek; gelijk gebleven👍🏽)

 

Uw zending brengen en halen op een tijdstip dat het u uitkomt,

zonder daarvoor een heel dorp of stad af te moeten rijden,

omdat u verschillende zendingen via verschillende vervoerders heeft ontvangen en u net niet thuis was.

 

Dat is de doelstelling van Pakketpunt van Pinxteren

en de service die wij nastreven in belang van

consumenten, buurtbewoners, vervoerders, verzenders en het milieu.

GLS

Wij zijn nu ook een GLS PakketShop

Dus vanaf nu bijna alle Nederlandse Pakketvervoerders op 1 plek.

 

Vanaf nu is onze droom uitgekomen en hebben we GLS als laatste pakketvervoerder, mogen verwelkomen als nieuwe dienstverlening. Nu kunnen we u helpen met bijna alle Nederlandse pakketvervoerders.

 

➡️ Vanaf heden dus 1 punt (muv PostNL) waar u dus bijna al uw zendingen kunt afgeven of ophalen.

  • 1x parkeren in een parkeervak,
  • 1x eventueel wachten op andere klanten,
  • Minder tijd kwijt,
  • Duurzamer voor het milieu, goed lopend of met de fiets bereikbaar.
  • Gemak door ruime openingstijden en zelfs daarbuiten helpen we u ook als we thuis zijn.
  • Altijd dezelfde vertrouwde gezichten met 1 belang en service; uw belang met "service" als belangrijkste doelstelling.

 

PostNL is hierop de uitzondering, omdat zij aan wettelijke bepalingen vast zitten, waarin is geregeld dat "inmening van andere pakketstromen" niet mag. Voor alleen deze vervoerder, moet u dus nog een andere locatie bezoeken.

We zijn nu ook DHL Express

En kunnen nu ook betaalzendingen aan de balie realiseren voor u.

 

Met grote trots, mogen wij u melden dat we nu ook DHL Express zendingen kunnen regelen. U kunt uw DHL Express zending bij ons afgeven of komen halen, op een tijdstip die u het beste uitkomt.

Moesten we voorheen mensen doorverwijzen, omdat DHL Express anders is dan DHL parcel, is dit bij ons vanaf nu verleden tijd. Wij kunnen u als klant dus beide diensten bieden op 1 locatie.

 

En vanaf nu, kunnen we ook uw express zending aan de balie regelen. U neemt het produckt of document mee, wat u snel ergens wenst te laten bezorgen. Wij regelen de verpakking en benodigdheden voor uw DHL Express zending. Vervolgens betaald u de verzendkosten en uw produck(ten) en/of documenten zijn direct onderweg* naar zijn bestelmming. 

 

 

Voor prijzen en voorwaardes, kijk hier

 

We zeggen dan ook niet voor niks:    Gemak dient de mens.

 

Hoe herkent u een DHL Express zending?

Vaak staan er op deze zendingen 3 barcodes onder elkaar en begint de eerste barcode met de woorden "WAYBILL"  en de onderste barcode vaak met de letters JJ. Vaak staat er ook op het label, de woorden: DHL Express

 

(*Van toepassing als de Express zending voor 16:00 uur is aangemaakt / betaald of afgegeven)

DHL EXPRESS

Printen van (Vinted) etiketten

 

We zijn heel erg service en klant gericht, en triggeren ons om iedere dag "een stapje" extra te lopen voor onze klanten en vervoerders. Vanuit deze visie wilde we nog wel eens kosteloos etiketten uitprinten. Echter zitten aan service ook grenzen. Zeker als er geen "gebruik" meer van word gemaakt, maar "mis..............."

 

Om deze reden en gezien de verdienste per pakket, hebben we moeten besluiten om een bijdrage van €1,- te vragen voor deze service. Heeft u geen print mogelijkheid of wilt u gemak, etc, dan hebben we voor deze groep ook meteen een nieuw produckt gelanceerd;

 

 De Printer waardebon*. Zo print u (minimaal) 9x voor 6 euro. Het verzendetiket die wij voor uw printen, kost dan nog maar €0,75.

 

*Voorwaardes van toepassing. Zo blijft bv. het print tegoed 36 maanden geldig na uitgifte. Ook is het tegoed alleen bruikbaar voor verzendetiketten van vvervoerders waar wij mee samenwerken. Vraag naar de volledige voorwaardes aan de balie.

 Mondial Relay zegt nee!

 

Zowel individuele klanten, als wij hebben alles op alles gezet, om te zorgen dat u als klant, uw (Vinted) zendingen, vanaf 1 punt kunt verzenden/ontvangen. Omdat wij niet in een traditionele winkelpand zitten, wil Mondial Relay geen samenwerking met ons aangaan.

Mondial Relay vind het type pand belangrijker, dan het milieu, service, ruime/flexibele openingstijden of de behoefte van zijn of haar klanten.

 

Eindelijk is er dan toch een winkelpunt in Heesch gevonden door deze verzender. Echter zit u nog steeds aan winkeltijden vast en word u verplicht meerdere locaties te bezoeken voor uw Vinted zendingen dan noodzakelijk zou zijn geweest. En dat alleen omdat we niet in een traditioneel winkelpand zitten! Tja de stenen zorgen blijkbaar voor de dienstverlening🤔  

 

Wij willen dan ook via deze weg alle klanten bedanken voor de positieve reacties en de reacties naar Mondial relay. We hebben een van deze reacties hier geplaatst. Wij vinden dat deze persoon helder heeft omschreven wat de voordelen van ons zijn ten aanzien van een punt in een winkel.

 

Wist U dat? 

U kunt in de Vinted app, zelf bepalen welke verzendopties de kopers bij u hebben. Heeft u moeite met bepaalde vervoerders, of wilt u niet verzenden met bepaalde vervoerders? Dan heeft u de mogelijkheid om deze uit te zetten. Dit kunt u realiseren via de Vinted app, door;  

 

( rechtonder de optie ) Profiel -> Mijn instellingen -> Verzending