Logo

Bijna alle

vervoerders op 1 punt

Ruime openingstijden - Gemak - Service gericht - Milieubewust  

Actueel Nieuws

Welkom bij

Pakketpunt Van Pinxteren

 

Op het moment dat u voor de deur staat, zal de deur automatisch openen. Hierna komt u in een ruimte met een balie, waar we u graag van dienst zijn. Al onze diensten zijn er op gericht om u als klant het gevoel te geven dat een pakketje ophalen of wegbrengen weer leuk en makkelijk is, ipv een "moetje". Daarbij willen we het afgifte of ophaal contact zo kort mogelijk houden. Bij ons staat u nauwelijks te wachten op klanten welke andere  dingen moeten kopen dan pakket gerelateerde zaken. Gemiddeld staat u 9 seconden te wachten totdat u geholpen word en duurt uw volledige bezoekt aan ons; 1 minuut en 58 seconden* En ook aan uw kinderen word gedacht. Ze mogen, na uw goedkeuring ivm corona, een snoepje uitzoeken, welke allemaal febrieksmatig/corona veilig verpakt zijn. Samen met ruime openingstingstijden en flexibilitiet in die tijden is er altijd wel een mogelijkheid om een zending af te geven of op te halen, wanneer het u als klant uit komt. Wij zien dat als Service.

 

(note: benoemde tijden zijn gemiddelde gemeten over 31 dagen in de periode 1-31 maart 2023.) - 

Resultaat tov vorige meting (juli 2022); Wachttijd tot geholpen is: 0 (gelijk gebleven 👍🏽/ Duur volledig bezoek; +37 sec ( veel langer geworden* 🥺)

 

Uw zending brengen en halen op een tijdstip dat het u uitkomt,

zonder daarvoor een heel dorp of stad af te moeten rijden,

omdat u verschillende zendingen via verschillende vervoerders heeft ontvangen en u net niet thuis was.

 

Dat is de doelstelling van Pakketpunt van Pinxteren

en de service die wij nastreven in belang van

consumenten, buurtbewoners, vervoerders, verzenders en het milieu.

 

* Oorzaak bekent: De verplicht overstap van de DHL parcel scan applicatie naar de ViaTim scan applicatie.

DHL Express

 

 

DHL Express, is een andere dienst dan DHL Parcel. DHL Express is een suppersnelle verzender. Zo is het via deze vervoerder mogelijk om uw zending binnen 3 dagen aan de andere kant van de werld te laten bezorgen en binnen 1 dag op een EU adres*.

 

Wij zijn het enigste bedrijf in uw regio, welke deze zendingen voor u kunnen verwerken en waar u deze service ook aan de balie kunt regelen. Daarom komt het wel eens voor dat u alleen Pakketpunt Van Pinxteren kunt aangeven in plaats van uw "vaste" Servicepunt.

Regelt u de zending bij ons aan de balie, dan krijgt u ook de benodige verpakkings materiaal, Helemaal gratis aangeboden door DHL Express!

 

Moet uw zending snel? Wij regelenen het met de express service van DHL 

 

Hoe herkent u een DHL Express zending?

Vaak staan er op deze zendingen 3 barcodes onder elkaar en begint de eerste barcode met de woorden "WAYBILL"  en de onderste barcode vaak met de letters JJ. Vaak staat er ook op het label, de woorden: DHL Express

 

 

Voor prijzen en voorwaardes, kijk hier

 

(*Van toepassing als de Express zending voor 16:00 uur is aangemaakt / betaald of afgegeven)

DHL EXPRESS

Printen van (Vinted) etiketten

 

We zijn heel erg service en klant gericht, en triggeren ons om iedere dag "een stapje" extra te lopen voor onze klanten en vervoerders. Vanuit deze visie wilde we nog wel eens kosteloos etiketten uitprinten. Echter zitten aan service ook grenzen. Zeker als er geen "gebruik" meer van word gemaakt, maar "mis..............."

 

Om deze reden en gezien de verdienste per pakket, hebben we moeten besluiten om een bijdrage van €1,- te vragen voor deze service. Heeft u geen print mogelijkheid of wilt u gemak, etc, dan hebben we voor deze groep ook meteen een nieuw produckt gelanceerd;

 

 De Printer waardebon*. Zo print u (minimaal) 9x voor 6 euro. Het verzendetiket die wij voor uw printen, kost dan nog maar €0,75.

 

*Voorwaardes van toepassing. Zo blijft bv. het print tegoed 36 maanden geldig na uitgifte. Ook is het tegoed alleen bruikbaar voor verzendetiketten van vvervoerders waar wij mee samenwerken. Vraag naar de volledige voorwaardes aan de balie.

 Mondial Relay?  nee!

 

Zowel individuele klanten, als wij hebben in het verleden alles op alles gezet, om te zorgen dat u als klant, uw (Vinted) zendingen, vanaf 1 punt kunt verzenden/ontvangen. Een klant heeft zelf zijn visie gemailt naar het hoofdkantoor in Belgie. Echter tervergeeft. ( lees hier zijn verhaal )

Hun reden

Omdat wij niet in een traditionele winkelpand zitten, wil Mondial Relay geen samenwerking met ons aangaan. Zij vinden het type pand belangrijker, dan het milieu, service, ruime/flexibele openingstijden of te luisteren naar de behoefte / wensen van zijn of haar klanten.

 

Onze huidige standpunt;

Ons bereiken diverse signalen en "klachten", waaruit wij moeten concluderen, dat Mondial Relay, eigenlijk ook niet past binnen duurzaam ondernemen, onze bedrijfsvisie, de ISO9001 NORM die wij hanteren inc. het service niveau welke wij iedere dag nastreven.

Dus misschien is het maar beter zo.

 

Klachten over Mondial Relay?

Wij kunnen u hiermee niet helpen. In eerste aanleg moet U voor uw Vinted zendingen, bij Vinted zijn. Vinted is opdrachtgever van Mondial Relay en niet u. Vinted koopt de verzendlabels in bij de vervoerders en verkoopt deze vervolgens door aan U. U sluit dus  een "vervoers"- overeenkomst met Vinted.

Wilt u toch uw onvrede/ervaring kenbaar maken aan Mondial Relay?  Dit is misschien mogelijk via:

076-8080465 of via customerservice.nl@mondialrelay.com

 

Wat zou u ook kunnen overwegen? 

U kunt in de Vinted app, zelf bepalen welke verzendopties de kopers bij u hebben. Heeft u moeite met bepaalde vervoerders, of wilt u niet verzenden met bepaalde vervoerders door gebrek aan service of beperkte openingstijden etc.? Dan heeft u de mogelijkheid om deze vervoerder(s) uit te zetten. Dit kunt u realiseren in de Vinted app, door;  

( rechtonder de optie ) Profiel -> Mijn instellingen -> Verzending

 

Bij ons niet mogelijk